Dostawa:

Wszelkie warunki Dostawy ustalane są indywidualnie.

 

Nie jesteś zadowolony z procesu realizacji zakupu mebli w naszym sklepie? Poinformuj nas o tym. Twoje zdanie jest dla nas cenną informacją zwrotną. Chcemy być najlepsi! Opinie, którymi dzielą się z nami nasi Klienci, są dla nas zobowiązaniem do dalszej ciężkiej pracy i do dbania o to, by zakupy w naszym sklepie były jeszcze przyjemniejsze.

Wypełnij formularz kontaktowy i opisz problem.
Nasi pracownicy z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą Twój wniosek.
Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie i z dbałością o Twoje interesy.
W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.
Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub wyślemy naszych autoryzowanych serwisantów, którzy dokonają naprawy na miejscu.

Chcę zwrócić zakupione meble:


Prawo do odstąpienia od umowy kupna obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

UWAGA! Reklamacje składane są u producenta po podaniu PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu.
Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep www.novestyle.pl .
Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00.
Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Informacja o plikach cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.